צוות פיתוח מגיע לסטודיו עם בקשה – לעצב ולייצר לו מתקן לבדיקת צ’יפ שנמצא בפיתוח.
לכאורה נשמע משהו טכני לחלוטין, אך אחרי פגישה לאיפיון המוצר הגענו בסטודיו למסקנה שיש לחשוב מחוץ לקופסה, ומחוץ לכותלי המעבדה.
ביחד איתם הגדרנו מי המשתמשים ( מהנדסי פיתוח, אנשי שיווק , והצוות הטכני של הלקוח…) הגדרנו מה נדרש לבדוק, מה סדר פעולות הבדיקה ועוד פרמטרים נוספים.
כל אלו נתונים חשובים מאוד בקבלת ההחלטות .

אז מה הצענו להם?
נסיעת מבחן בפרארי אדומה .
תדמיינו פיתוח מנוע חדש.
אפשר לגשת ללקוחות הפוטנציאלים עם המנוע וארבע גלגלים מחוברים ולספר על הביצועים יוצאי הדופן שלו .
או – אפשר להכניס את המנוע לתוך פרארי אדומה ולתת ללקוח לעשות נסיעת מבחן בעצמו. ולהראות שיש פתרון של חיבור המנוע (במקרה שלנו הצ’יפ) למוצר אמיתי.
אבל הכי חשוב לקבל חוויית משתמש עוד לפני שיש מוצר סופי ולהפוך את הפנטזיה למציאות.
מה ימכור יותר?
מי יפתח מוצר טוב יותר?
הפיתרון- עיצוב פלטפורמה חדשה, מוצר מוגמר המשמש כסביבת עבודה נוחה ובטוחה לכל לשלבי הפיתוח השונים.
מאפשר הטמעה של החומרה והתוכנה במוצר עובד.
כלי לאנשי השיווק למכירה מוקדמת של הרכיב ללא צורך בשכנוע להוכחת מוצר.
וכך היה, המוצר החדש שימש כפרזנטור המרכזי של צוות הפיתוח בתערוכת המובייל בברצלונה. והוא לא היה היחיד שהגיע לשם .
פרויקטים נוספים שעיצבנו, פיתחנו וייצרנו, שימשו גם הם למטרה זו – בניהם טלפון חכם, מודמים סלולרים ועוד.
מה היתרונות בעיצוב פלטפורמה שכזו?
1. חוזק ועמידות : התאמה לאופי שימוש תדיר ואגרסיבי סביבת עבודה יציבה ובטוחה לביצוע סידרת בדיקות, חלקים מקובעים- אין תזוזות וניתוקים.